Thursday, October 31, 2013

HALLOWEEN Makeup: How to look like CLEOPATRA




Hello girls,

In this post I will show you how to look like Cleopatra. I know it very last minute but I figured that some of you might celebrate Halloween tonight. For this makeup look you need a black liquid liner, a black eye-liner and for eye shadows you only need three colors: blue, yellow and gold. So let's move on to the steps I followed in order to achieve a Cleopatra makeup look.



In aceasta postare va voi arata cum puteti arata ca frumoasa Cleopatra. Stiu ca este putin cam tarziu dar m-am gandit ca poate unii dintre voi sarbatoriti in seara aceasta Halloween-ul si v-ar placea sa va inspirati din machiajul creat de mine. Pentru acest machiaj aveti nevoie de un tus negru, un creion de ochi negru, iar in materie de farduri aveti nevoie doar de trei culori: albastru, galben si auriu. Sa trecem la treaba!!


1.

 I used a very dark foundation and I also used a black eye shadow to fill in and reshape my eyebrows. I made them thicker and longer than my natural eyebrows. 




Am folosit un fond de ten foarte inchis si un fard negru pentru a-mi umple sprancenele si pentru a le da o noua forma. Le-am facut mult mai groase si mai lungi decat sprancenele mele naturale.







2.

 I used a blue eyeshadow on my lid and I blended it with a clean fluffy brush.

Am folosit un fard albastru pe pleoape pe care l-am blenduit cu o pensula curata.



3.

 I applied a yellow shade up to my brows blending the blue and the yellow shadows together.

Am aplicat un fard galben pana la sprancene, amestecand fardul albastru cu cel galben.


4. For the inner-corner I used a gold shadow.

Pentru coltul intern al ochiului am folosit un fard auriu.




5.
Now it's time for the fun part: black liquid liner. Play with it as you wish, you can create a cat-eye, a double wing, a simple wing, whichever you prefer. I lined my upper and lower lashline with the black liner, creating a double wing at the outer corner of my eye. 




Acum este timpul pentru partea distractiva: tusul negru. Puteti sa faceti orice fel de linie cu tusul, puteti crea o linie simpla, una dubla, o linie mai groasa sau mai subtire, cum doriti. Eu am preferat sa imi conturez ochii folosind tusul atat pe pleoapa superioara cat si pe cea inferioara, iar in coltul extern am facut o codita dubla.







6. 

I applied some falsies to intensify the look.

Am aplicat gene false.



7. For lips I offer you two options, I personally like the second one better. 

Pentru buze v-am oferit doua posibilitati, cea de-a doua imi place totusi mai mult.


 I.






















II.



2 comments: