Tuesday, October 29, 2013

HALLOWEEN: Barbie inspired makeup look

HELLO GORGEOUSSSSSS,


Halloween is right around the corner so I thought that I should do something about it! I did not want to do anything scary or bloody, so I decided to create a Barbie inspired makeup look. I think that you could wear this makeup, a simple pink dress and some high-heeled shoes and you're ready for Halloween, you don't have to wear any special costume. It's easy and funnnnnnn!



Mai sunt doar cateva zile pana la Halloween asa ca m-am decis sa fac ceva pentru aceasta ocazie! Nu am vrut sa fac nimic inspaimantator, sangeros etc. asa ca m-am decis sa creez un machiaj inspirat de ... BARBIE. Daca purtati acest machiaj, o rochita roz si niste pantofi cu toc sunteti perfect aranjate pentru aceasta petrecere, nu cred ca este nevoie de un costum special pentru asa ceva. Este foarte usor si foarte distractivvvvvv!





My inspiration for this makeup was this photo.



Inspiratia mea pentru acest machiaj a fost aceasta poza.







1.
First of all, I had to lighten my skin-color because Barbie is very fair. I didn't have any light foundations so I improvized using concealer all over my face. I used concealer on my eyebrows too and then I applied a very light brown shadow on them to make them lighter too because Barbie is blonde so she has very light brows.

In primul rand a trebuit sa fac ceva pentru a-mi schimba nuanta tenului pentru ca Barbie are un ten foarte deschis la culoare. Nu aveam un fond de ten atat de deschis asa ca am folosit concealer pe toata fata. Am aplicat corectorul si pe sprancene, iar apoi am folosit un fard maro foarte deschis pentru a le face si pe ele mai deschise la culoare.






2.

I applied a white color all over my lids, up to my brows.

Am aplicat un fard alb pe toata pleoapa, pana la sprancene.






3.
With a very deep brown shadow I cut the crease creating a very precise line. I used a brown shadow as a guideline for the dark shadows I used later. I blended that line and then I applied a purple shadow in the same manner. I blended the purple color with a pink shadow to create a gradient effect.


Paralel cu linia genelor am creat o noua linie, folosind un maro inchis. Am folosit maro pentru a crea o baza pentru culorile inchise pe care le-am aplicat mai tarziu. Am blenduit maro-ul, dupa care am aplicat un fard mov in aceeasi maniera. Am blenduit movul folosind un roz deschis pentru a crea un efect de degrade.







4.

I reapplied the white shade because I wanted it to stand out very well.

Am aplicat din noul albul pentru ca vroiam sa iasa foarte bine in evidenta.











5.
I lined my eyes with a black liquid liner and I made a pretty dramatic wing.

Mi-am conturat ochii folosind un tus negru, iar la capatul ochiului am facut o codita destul de dramatica.





6.

I used false eyelashes on both my lower and top lashes.

Am folosit gene false atat pe genele superioare, cat si pe cele inferioare.











I lined my lower lashline because the eyelash band was too visible.

Mi-am dat cu creion negru pe linia apei pentru ca a nu se mai vedea banda genelor false


7.

For blush and for lips I used a very deep pink.

Pentru buze si blush am folosit un roz foarte aprins.



Our makeup is complete. Here are some photos with the finished look. I hope you enjoyed it and I hope that you'll try to recreate this look for your Halloween party. Kissesssssss!

Machiajul este gata. Va atasez cateva poze cu look-ul final. Sper ca v-a placut si poate v-am convins sa incercati acest machiaj pentru noaptea de Halloween. Va puuup!





Products used:

Eyebrows: 

Eyes:





Blush:



Lips:
Alix Avien Shine Plus Nr. 4

No comments:

Post a Comment