Tuesday, December 3, 2013

My Lipstick Collection

HELLO LOVES,


This is my Lipstick Collection, I hope you'll enjoy it. / Aceasta este colectia mea de rujuri, sper sa va placa.


Alix Avien Shine Plus (Nr. 2)

Alix Avien Shine Plus (Nr.4)
 You can see how much I love this nude lipstick, there is barely anything left in the tube./ Puteti vedea cat de mult mi-a placut acest ruj nude, l-am folosit pana la epuizare :))

Miss Sporty Perfect Color Lipstick (Innocence 009)


Golden Rose Lipstick (121)

 I love this Golden Rose Lipstick, it's a pretty coral-nude shade. I like that Golden Rose reinvented their brand but I wish they changed the smell of this lipstick because it still smells like grandma's lipstick :)). Other than that, I love its texture, the color and everything about it. / Iubesc la nebunie acest ruj de la Golden Rose, este un nude, coral foarte frumos. Imi place ca Golden Rose s-au reinventat dar mi-ar fi placut daca ar fi schimbat mirosul acestui ruj pentru ca inca miroase a ruj din acela vechi. In afara de acest aspect, imi place foarte mult acest produs, e cremos, se aplica foarte bine, culoarea este superba.

Avon Lipstick (Golden Nectar)



L'oreal Infallible longwear lip duo compact (No 200 Fuchsia Fix)
 I had GREAT EXPECTATIONS from this lipstick but I ended up HATING IT. The color is not at all what I wanted, it is veryyyyyy shimmery but the thing that I hate about this product is the fact that after max. one hour after applying it, my lips get soooooo dry that I have to remove the lipstick immediately. And that's another pain in the ... because you have to rubb very harshly your lips to take this off. All in all, it is a very expensive product that doesn't deserve the hype. / Am avut foarte mari asteptari de la acest ruj dar nu imi place delooooooc. Culoarea nu este deloc ce vroiam, are sclipici foarte mult, dar lucrul pe care il urasc cel mai mult la acest ruj este faptul ca dupa maxim o ora dupa ce il aplic imi usuca atat de tare buzele incat nu il mai suport si trebuie sa il dau jos. Si aici intervine alt aspect negativ, se ia extrem de greu, trebuie sa ma chinui foarte mult pana reusesc sa il dau jos. In concluzie, pentru pretul lui este un ruj extrem de prost! 



Avon Color Trend (Dazzling Peach)

Avon Color Trend (Iced Champink) - HORRIBLE COLOR

Avon Color Trend (Sugarcane)

Avon Color Trend ( Sparkling Pink)
 The truth is that I only use this last lipstick from the Color Trend Line, I don't really like the other ones but this last lipstick is very nice, it applies very well and the color is beautiful. / Adevarul este ca din toate rujurile Color Trend numai pe acesta din urma il port pentru ca celelalte nu prea imi plac, dar acesta este foarte frumos, se aplica foarte bine, iar culoarea este superba pentru toamna.
Avon Color Trend (Terracotta)

If you want to see what other lipsticks from Avon I like, please check my older blog post. / Daca vreti sa vedeti ce rujuri Avon imi mai plac, am o postare mai veche pe care o puteti accesa. http://florentina-irina.blogspot.ro/2013/09/get-your-lipstick-on-review-avon-ultra.html



LATER EDIT: My Rimmel Kate Moss Lipsticks / Rujurile Rimmel Kate Moss din colectia mea: http://florentina-irina.blogspot.ro/2013/12/review-swatches-rimmel-lasting-finish.html

No comments:

Post a Comment