Monday, September 16, 2013

GET YOUR LIPSTICK ON!!! (Review Avon Ultra Color Rich Lipsticks)




În acest videoclip v-am prezentat care sunt rujurile mele preferate din colecția Ultra Color Rich de la Avon. Printre preferatele mele se numără :
                                                                    Carnation Cream



Instant Mocha


Red 2000


Am numai cuvinte de laudă pentru aceste rujuri. Sunt foarte cremoase, foarte pigmentate (dintr-o singură aplicare se pot obține nuanțele de mai sus), au un miros plăcut și subtil (aproape că nu se simte), se întind foarte bine pe buze. Singurul defect ar fi faptul că nu rezistă la transfer, dar nu sunt făcute special pentru așa ceva.

Cele care n-au reușit să prindă un loc în topul rujurilor mele preferate au fost:

Mauviest Mauve


Twinkle Pink


Acestea două, deși sunt la fel de cremoase ca celelalte și se întind destul de bine pe buze, au un mare defect: sunt sidefate, ceea ce îmi displace enorm. Nici pigmentarea lor nu este excepțională, rujul trebuie aplicat de mai multe ori pentru a ieși ca în pozele de mai sus. În orice caz, principalul lor defect este faptul că sunt sidefate. În general îmi plac rujurile mate sau semi-mate, iar aceste două nuanțe nu sunt deloc pe placul meu. 

2 comments:

  1. Imi place foarte mult nuanta Instant Mocha, o voi adauga pe lista de cumparaturi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E foarte frumoasa, sper sa iti placaaaa. te pup :*

      Delete