Monday, March 10, 2014

REVIEW: Essence 16h 'STAYS NO MATTER WHAT' waterproof liquid eyeliner



Hi girls,

I am finally backkkk with a new blog post and today I want to do a review on a product from Essence: their waterproof liquid eyeliner. I was on the search for the perfect gel or liquid eyeliner for as long as I can remember because I need my eyeliner to be :


1. Super long lasting because I have kind of a hooded-eye and most eyeliners smudge on my upper lid.
2. Preferably matte, because I enjoy the effect it gives and I find that the matte ones are more long-lasting (although that means that they are harder to remove, you need a very good makeup remover).



I gravitated towards Essence because my last liquid eyeliner was from them and I liked it very muchhhhh. I looked online, I almost bought the ELF gel eyeliner and the liquid liner from Kallos but I hesitated and finally got the Essence one, thinking that I will like it for sure.

The packaging looks different but I believe it's the same line, because I find the product inside very similar with the one I had before. 




Buna fetelor,
M-am intorssss dupa o perioada destul de lunga si m-am gandit ca in postarea de astazi sa fac un review al unui produs Essence: tusul lor rezistent la apa. Eram de ceva timp in cautarea tusului perfect, pentru ca nu reuseam sa gasesc ceva care sa aiba 2 caracteristici extrem de importante pentru mine:

1. sa fie foarte rezistent pentru ca eu am pleoapa putin picata si multe tusuri mi se intind pe pleoapa mobila si se vede foarte urat.

2. prefer tusurile mate pentru ca imi place cum se vede si pentru ca mi se pare ca acestea sunt mai rezistente (desi acest lucru inseamna, de obicei, ca sunt mai greu de demachiat, trebuie insistat destul de mult pe demachierea ochilor cand se foloseste un tus mat). 

Ma gandeam sa imi cumpar unul de la Essence pentru ca am mai avut un tus de la ei care mi-a placut foarte mult. Am cautat pe site-uri, aproape mi-am cumparat tusul gel de la ELF si tusul lichid de la Kallos, dar intr-un final tot unul de la Essence mi-am achizitionat, gandindu-ma ca sigur va fi pe placul meu.

Desi ambalajul difera, cred ca este acelasi produs sau aceeasi gama cu tusul pe care l-am avut inainte. Probabil au pastrat formula produsului dar i-au schimbat ambalajul. 


This is how this liner looks on the lid / Asa arata acest tus pe pleoapa








 1. PACKAGING: 0/5                 AMBALAJ: 0/5
2. WAND 2/5                               PERIUTA: 2/5  
 2. QUALITY: 3/5                        CALITATE: 3/5
3. SMUDGE-PROOF: 5/5          REZISTENTA LA TRANSFER: 5/5




Packaging  / Ambalajul


DANNNNG, I don't think that the packaging could be worse that this. How should I put this so that I make myself clear.
When I try to pull out the eyeliner's wand I always end up with product all over my hands because the wand doesn't want to come out unless I pull very hard and the unfortunate happens all the freaking timeeeeee!!!!



Dumnezeule mareeeeee, nu cred ca puteau alege un ambalaj mai oribil ca acesta. Cand incerc sa scot periuta afara trebuia sa trag foarte tare de ea pentru ca nu iese altfel si, cand intr-un final reusesc sa o scot, mi se imprastie tusul pe maini si pe peste tot. Tot timpul patesc la fel, nu pot sa inteleg cum au gandit-o de au realizat un astfel de ambalaj, dar il urasccccccc!!!!


Wand / Periuta

I thought that the wand from my previous eyeliner was bad... in this case it's not exactly worse but there is definitely room for improvement. It's so freaking long, it's almost impossible to draw a wing with it. With my last eyeliner the wand was too thick, now it's too long...
But on the bright side, I find that this particular kind of wand makes it quicker to draw a thin, precise line on the rest of the eye but I love some dramatic wings and this product makes things harder for me :(



Chiar ma gandeam ca periuta tusului celalalt de la Essence era cam dubioasa ... Nici aceasta nu ma da pe spate. Nu este mai rea, dar nici nu e o imbunatatire vizibila. Este extrem de lunga, are niste perisori de nu se mai termina, mi-e aproape imposibil sa faca o codita decenta cu el, mereu imi iese prea lunga sau prea groasa ... Pensulica celuilalt tus era prea groasa, aceasta este prea lunga ... SUPER !!!
Totusi, am observat la aceasta periuta ca este buna pentru aplicarea tusului pe linia genelor, chiar face trasarea liniei mai rapida si mai precisa. Dar mie imi place sa imi fac codita la ochi, nu prea ma dau cu tus doar pe linia genelor, iar tusul acesta nu ma ajuta deloc in acest sens :(


Quality / Calitate

The line made with this eyeliner starts to crack almost immediately after I apply it, especially in the inner part of the eye. I gave it three points because it is very matte and I like this effect, but why does it have to crackkkkkkkk??? I would have forgotten all about its negative parts if the line was perfect and matte ... You can see in these photos how it cracks in the inner part of the eye. Also, by the end of the day you it started to crack in other parts too.



Linia trasata cu acest tus incepe sa crape aproape imediat dupa aplicare, in special in jumatatea interna a ochiului. I-am dat totusi 3 puncte pentru ca finish-ul acestui tus este unul mat, ceea ce imi place foarte mult, dar de ce trebuie sa crapeeee??? :( As fi ignorat orice aspect negativ al acestui tus daca nu ar crapa, se vede foarte inestetic... Puteti vedea din poze ce urat se vede... De asemenea, pana la sfarsitul zilei am vazut ca incepuse sa crape si in alte parti.

Longevity / Rezistenta

In terms of longevity it's very good, just like my last Essence eyeliner. It doesn't smudge all day long, it's perfect in this regard. You can see in this video that, although I rub it very harshly with my finger, it doesn't move a bit. LOVE THAT <3 And you can see from the photo below that after 10 hours, the eyeliner did not smudge on my upper lid which is my pet peeve, I absolutely HATE when that happens. I strongly believe that this product would 'stay no matter what' even for 16 hours as it claims in the title.






Rezistenta tusului este foarte buna, in aceasta privinta seamana cu celalalt tus de la Essence pe care l-am avut. Nu se intinde deloc toata ziua, este perfect in aceasta privinta. Puteti vedea in videoclipul pe care l-am postat mai sus ca , desi dau cu degetul foarte tare peste tus, acesta nu se sterge deloc. IUBESCCC treaba asta. Puteti vedea si din poza ca dupa aproape 10 ore, tusul nu s-a miscat deloc si nu s-a intins pe pleoapa superioara. Urasc cand mi se transfera tusul pe pleoapa, am mai patit asa cu tusul de la ELF de exemplu care se cam intindea dupa cateva ore. Chiar cred ca tusul acesta rezista cu brio pana la 16 ore, asa cum spune si numele lui.

!!! As a side note, this particular matte liquid liner will make your eyes feel heavy, in the sense that when it starts to look matte on your lid, you will feel the skin on your lid very tight.. I mean you will definitely feel that you wear eyeliner. And I believe that this happens because this liquid liner is matte and it's very long lasting, which made me reconsider the aspects I look forward in a liquid liner, I think I will forget about the matte ones for a while and buy gel or other types of liners.
So if you have any suggestions for me I look forward to them !!!

All in all, would I but it again? Most likely NO. That's all for today, Kisses for my girls and see you very very soon!!

!!! Un alt aspect negativ al acestul tus este ca se simte foarte greu pe pleoapa. Atunci cand incepe sa se usuce si sa arate mat veti simti cum vi se strange pielea, e o senzatie de disconfort care persista pana cand il dati jos. Am incercat intr-o seara sa ma demachiez cu un servetel umed si este un dezastru, trebuie sa insist foarte foarte mult ca sa se ia, trebuie dat jos cu un demachiant foarte bun pentru ca altfel o sa imi nenorocesc zona ochilor.  Totusi cred ca asta se intampla pentru ca este mat si pentru ca este atat de rezistent la transfer, ceea ce ma face sa nu mai imi doresc cu atatea ardoare un tus mat si o sa ma orientez catre tusurile gel sau unele cu aspect din acela mai lucios. Asa ca daca aveti sugestii pentru mine nu ezitati sa imi spuneti :D

In concluzie, as recumpara acest tus? Cu siguranta NU. Mi-ar placea sa imi spuneti daca folositi acest tus, poate aveti o alta parere despre el, sunt foarte curioasa! Cam atat pentru astazi, va pupacesc si ne revedem foarte curand !!!

2 comments:

  1. e foarte tentant :D imi place ca,culoarea este foarte intensa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa ma anunti daca ti-l cumperi si iti place :D te puuup :*:*

      Delete