Monday, March 9, 2015

MAKEUP FAILLLLL #1 : L'oreal Studio Secrets Makeup Primer

Hello loves,

I want to show you a product I don't like at all in order to prevent you from spending money on something which will do absolutely nothing for you. I'm talking about the face primer from L'oreal Studio Secrets.


Buna fetelor,
Astazi vreau sa va arat un produs pe care nu vreau sa va cheltuiti banii degeaba, pentru ca nu va face absolut nimic din ce promite. Este vorba despre primerul pentru machiaj de la L'oreal Studio Secrets. L-am achizitionat de pe site-ul http://www.1001cosmetice.ro/produs/loreal-studio-secrets-professional-baza-de-machiaj  si a costat 35 de lei. Imi doream foarte mult un primer pentru fata oscilam intre Catrice, Rimmel si acesta si am hotarat intr-un final sa  il aleg pe acesta, desi era putin mai scump fata de celelalte.

The product looks like this:

Produsul arata asa:


I believe that the packaging is different in other countries, the primer is in a jar.

Cred ca acest produs arata diferit in alte tari pentru ca am vazut pe internet multe poze cu acest ambalaj:


I had high expectations from this primer because, as usually, I did my research and everybody seemed to love this product. But the truth is that everybody said that this primer has a sylicone consistency and when I first swatched this product it felt like some kind of tinted moisturizer.

Am avut asteptari mari de la acest primer pentru ca m-am uitat la multe review-uri si pareri ale fetelor din blogosfera si toata lumea parea ca indrageste acest produs si ca este un primer minune. Mi s-a parut ciudat inca de prima data cand l-am aplicat pentru ca toate articolele pe care le-am citit spuneau ca acest primer are o consistenta de silicon si mie mi se parea ca se comporta exact ca o crema nuantatoare.





The first time I applied it I saw no difference in the longevity of my makeup or anything like that, I tried it again and again but nothing. This product does absolutely nothing different in terms of how my foundations applies or stays on my skin, it does NOTHING.
I will probably use it for its SPF but that's all. All in all, I DO NO RECOMMEND this product, don't waste your money on it.

Prima data cand l-am aplicat nu am vazut absolut nicio diferenta in felul in care am aplicat fondul de ten dupa aplicarea primerului si nici nu am observat ca machiajul a durat mai mult sau ca aspectul porilor sau a liniilor fine a fost diminuat. L-am incercat de mai multe ori in speranta ca intr-un final voi observa macar un aspect pozitiv, dar din pacate acest primer este total nefolositor. Nu face absolut nimic asa ca nu va recomand sa il achizitionati.
Probabil il voi folosi inainte de aplicarea fondului de ten pentru simplul fapt ca are SPF 25 si sa nu il arunc de acum cand e aproape plin.


Cam atat despre acest primer fetelor, sa imi lasati un comentariu daca ati incercat si voi acest primer sau daca aveti alt primer pe care il iubiti, poate il incerc si eu.



No comments:

Post a Comment