Friday, November 15, 2013

MIDNIGHT BLUE makeup tutorial

Hello girls,

In this blog post I will show you how to create a very deep blue smokey eye makeup. I used very few products and you will see that it is fairly simple to achieve this look. 

In aceasta postare va voi arata cum sa realizati un machiaj foarte indraznet folosind diferite nuante de albastru. Am folosit putine produse si veti vedea ca este destul de simplu sa creati acest look.





1. For the shadows to be very vibrant I used a turqouise eye-liner all over my lid as a base for the shades I will apply later.

Pentru ca fardurile sa fie foarte vizibile am folosit un creion de ochi turcoaz pe toata pleoapa ca baza pentru fardurile pe care le voi aplica mai tarziu.







2. I applied on the inner half of my lid a light blue and on the outter half a very deep navy color.I blended the colors together. 

Am aplicat un albastru deschis in  coltul intern al ochiului, iar in exterior am aplicat un albastru foarte inchis, avand grija sa le amestec foarte bine intre ele.




3. I highlighted this intense makeup by using a very light shade on the brow-bone and in my inner eye-corner.

 Am iluminat machiajul prin folosirea unui fard foarte deschis pe arcada si in coltul intern al ochiului.





4. I used the same colors for the lower-lash, in the same order: light color, light blue, deep blue.

Am folosit pe pleoapa inferioara aceleasi culori, in aceeasi ordine: fardul foarte deschis, albastrul deschis si albastrul inchis.




5. Finally, I lined my eyes creating a very dramatic cat-eye.

La sfarsit mi-am conturat ochii realizand un efect de 'cat-eye'.





And this is the final look <3






No comments:

Post a Comment