Monday, April 7, 2014

LIPSTICKS REVIEW & SWATCHES: Beauty UK VERY IMPORTANT POUT Collection

Hi girlsss,

Today I'm back with a review of one of my favorite Brand when it comes to Lipsticks: Beauty UK. I purchased a collection of 3 lipsticks from them because they were on sale and I will show you how they apply, how they look like on my lips and which are my thoughts on them. So let's get started gurrrrlllllls !!

Buna fetelor,

Astazi m-am intors cu un review al unui brand pe care il indragesc foarte tare, mai ales cand vine vorba de rujuri: Beauty UK. Am achizitionat un set de 3 rujuri de la ei si in aceasta postare o sa va arat cum arata, ce nuante gasiti in interiorul setului si care sunt parerile mele despre ele. Eu le-am achizitionat de pe site-ul celor de la Cosmetic Style, linkul lor este acesta : http://www.cosmetic-style.ro/detalii-produs/ProductsCatalog-Product/905-Set-3-rujuri-pentru-buze/181-Seturi#.U0PCpKhdWuI
Hai sa incepem cu review-ul!!!







Their packaging looks like this 

Ambalajul lor arata cam asa


 Inside you will find three shades of lipsticks : Naughty, Candy and Vampire

Cele trei nuante de ruj sunt Naughty, Candy si Vampire



 


 As you can see from the swatches, they are very pigmented and true to color. They have a rather shinny finish but what I like to do with this lipsticks is to take a napkin and pat it on my lips which makes it very matte and long-lasting. Speaking of longevity, they are quite good because they last up to 6 hours, especially if you do the trick with the napkin or you apply a little bit of powder on top of them. 


 Dupa cum puteti vedea din swatch-uri, aceste rujuri sunt foarte pigmentate. Au un finish destul de stralucitor, dar ceea ce imi place mie sa fac este sa le aplic, iar apoi iau un servetel si sa imi tapotez putin buzele. Astfel, rujul devine mat si mult mai rezistent. Fac acest lucru pentru ca mie imi place aspectul mat la un ruj, dar daca voua va place sa fie mai stralucitor sau daca obisnuiti sa va dati si cu luciu peste ruj, cu acesta nu o sa mai aveti nevoie pentru ca este deja destul de shinny. Ca am vorbit de rezistenta, acest ruj este destul de bun in aceasta privinta, rezistand pana la 6 ore, mai ales faca faceti trucul cu servetelul sau va dati cu putina pudra peste el.

 Let's see how they look like on my lips / Sa vedem cum arata aceste rujuri pe buzele mele


Naughty

Naughty is a reddish coral lipstick, it's very creamy and easy to apply. I didn't have a color like this in my collection but I have to say that ME LIKE IT :D

Este un rosu-corai, se aplica foarte usor si este foarte cremos. Nu am mai avut o astfel de nuanta pana acum, dar chiar imi place.


 Vampire
Vampire is a lipstick I already had in my collection but I loved it so badly that I wanted to have a back-up in case Beauty UK decides to discontinue it (GOD FORBIDS). It's a blue-toned lipstick which will make your teeth very white, it's extremely long-lasting and I just love itttt!!!!

Vampire este o nuanta pe care o aveam deja in colectie, dar nu strica sa am doua in caz ca Beauty UK se va decide vreodata sa nu le mai comercializeze (DOAMNE FERESTE!). Este un ruj rosu cu subtonuri de albastru ce o sa va faca dintii foarte albi. De asemenea, este extrem de rezistent si pur si simplu il iubesc, este rujul meu rosu preferat!!!! Daca ar fi sa va recomand o singura nuanta din acestea trei, pe acesta vi l-as recomanda cu toata increderea.



 Candy

Candy is a color which is pretty hard to pull off, I have to combine it with other colors to make it more wearable and I have to say that, out of all the three lipsticks, this one is quite drying on the lips but nothing too extreme. 

Candy este o culoare destul de greu de purtat, de fiecare data cand vreau sa port acest ruj il conmbin cu alte nuante pentru a-l face mai putin strident, in special pe timpul zilei. De asemenea, din cele trei rujuri, acesta accentueaza zonele uscate ale buzelor. Dar daca va hidratati bine buzele si va plac nuantele de roz, cu siguranta o sa va placa acest ruj. Eu in aceasta perioada tind sa oscilez catre alte nuante de ruj, dar probabil o sa vina si perioada cand o sa port numai roz, in special vara.


That's all girls, see you sooooooooon <3

Cam atat fetelor, ne vedem in curand!!!

13 comments:

  1. Woow, sunt superbe toate, de buzele tale nu mai zic, hihi, imi place tare nuanta vampire♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. :D eu nu prea sunt obisnuita cu genul asta de nuanta dar si mie imi place :D te pup

      Delete
  3. These lipsticks are so pretty and so inexpensive.Lovely swatches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesss I love themmmmm <3 thank you sweetie for the comment, kisses :*

      Delete
  4. Ce culori frumoase,SUPERBE...te pup scumpete!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Vampire arata tare TARE frumos.

    ReplyDelete
  7. Ce nuante frumoase!Nu stiam ca ai blog, dra am gasit pe FB ceva si am intarat(pe Fb sunt Sonya Alexandra ,ca sa sti cu cine vb)

    ReplyDelete