Thursday, October 24, 2013

FIRST IMPRESSION: Beauty UK, Ebay (RO)


Hello Babes,


 Astazi o sa va arat ce mi-am cumparat in ultima saptamana de pe site-ul celor de la Beauty UK si de pe Ebay, o sa va spun care sunt primele mele impresii despre produse, despre expedierea lor si alte detalii de acest gen. Tin sa specific ca nu am mai comandat niciodata pana acum de pe aceste doua site-uri, dar pot sa spun ca sunt foarte multumita de ambele, din motive diferite.

 O sa incep cu Ebay pentru ca am mai putine de spus si aratat. Acum aproximativ o luna si jumatate mi-am deschis un cont Paypal din curiozitate si am zis sa il pun la treaba. Am intrat pe Ebay sa vad cum sunt preturile prin alte parti ale lumii. Imi doream foarte mult un set mai mare de gene false foarte lungi si foarte dese pentru a face mai multe tutoriale. Am cautat vanzatorii cu cele mai bune calificative si cu transport gratuit. M-am gandit ca nu o sa gasesc asa ceva in vecii vecilor, dar m-am inselat. Am gasit ce vroiam, la un pret foarte accesibil: 1,64 $. Acesta este linkul: http://www.ebay.com/itm/330949701211 Eram convinsa ca la un pret asa de mic voi primi coletul la Sfantul Asteapta. L-am primit dupa aproximativ o luna, dupa ce renuntasem la orice speranta, chiar daca pe site scrie ca va sosi in 30-40 de zile.


 Genele arata cam asa in realitate. Ambalajul este putin sifonat, dar genele n-au patit nimic, arata foarte bine.
La acest pret mi se pare extraordinare. Banda este putin rigida, trebuie sa le rulati putin pe deget inainte sa le aplicati ca sa nu stea asa drepte, dar in rest eu sunt multumita de ele. Desi obisnuiesc sa port din cand in cand gene false pe parcursul zilei, pe acestea nu le-as putea purta pentru ca banda este foarte vizibila si imediat se observa ca sunt false. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si imediat cum le-am primit le-am si incercat si mi-am facut niste poze, in care o sa vedeti cum arata aplicate. Mi se par perfecte pentru o iesire "nocturna", o petrecere, da un aspect foarte frumos machiajului deoarece sunt foarte dese si lungi. Cred ca gasiti si unele cu un aspect mai natural, eu le-am vrut foarte dramatice si le-am ales pe acestea.



Cam atat despre Ebay, sa trecem la Beauty UK. Saptamana trecuta nu m-am putut abtine cand am vazut reducerea de 40 % de pe site-ul lor http://www.beautyukcosmetics.ro/
Auzisem lucruri foarte bune despre rujurile lor si mi-am zis sa incerc si fardurile Beauty UK pentru ca oricum eram in cautare de niste palete noi de ochi. Zis si facut, mi-am comandat un ruj rosu-visiniu si 2 kit-uri pentru ochi. Pe fiecare paleta am dat in jur de 14 lei, iar rujul a fost aproximativ 12 lei + transportul 9 lei. Am primit coletul foarte repede, am plasat comanda vineri, iar marti deja le aveam in incinta casei :)) Produsele au fost foarte bine ambalate, cu multa folie protectoare.


Acestea sunt achizitiile:


I.
Eyeshadow Palette No. 4- Earth Child
http://www.beautyukcosmetics.ro/index.php?act=showproduct&productid=2052






II.
Eyeshadow Palette No. 6- Day and night
 http://www.beautyukcosmetics.ro/index.php?act=showproduct&productid=2052







III.
Nuanta: Vampire
http://www.beautyukcosmetics.ro/index.php?act=showproduct&productid=2114


Acum sa le analizam!!! Ca aspect, paletele sunt destul de micute si as fi preferat o oglinda mai mare, cea existenta mi se pare plasata foarte ciudat si nu este la indemana. Dar acestea sunt detalii, ceea ce conteaza este calitatea fardurilor. Acestea sunt in general bune, unele nu sunt foarte pigmentate o sa va dati seama din swatch-urile pe care le-am facut, dar majoritatea sunt foarte bune. Sunt destul de rezistente, fara primer mi-au rezistat in jur de 6-7 ore fara sa se stranga in pliul ochiului, iar pretul este extraordinar de mic pentru calitatea lor. De abia astept sa ma joc mai mult cu aceste culori, nu am apucat sa fac decat un machiaj rapid cu paleta Earth Child, o sa va arat cateva poze dupa ce termin de palavragit :)).




Am lasat la final preferatul meu, rujul in nuanta Vampire, care mi se pare perfect din toate punctele de vedere. In primul rand ambalajul este superrrrrrrrrrrr, sunt innebunita dupa ambalaje din acestea clasice, negre, de care nu te poti plictisi niciodata. Are incorporat un fel de luciu de buze, care nu ma da peste cap, dar imi place cum arata si ca se poate vedea nuanta rujului in acel capacel.                                                 
Acum sa vorbim putin despre rujul in sine. Se aplica extrem de usor, are o consistenta cremoasa care nu usuca deloc buzele. Finishul este unul lucios si are subtonuri de albastru care o sa va faca dintii sa arate mai albi. Rezista cu lejeritate 3-4 ore pe buze daca nu mancati si nu va pupati! 



Poza cu flash
Poza fara flash
In concluzie, IMI PLACE LA NEBUNIE!








Acum la final, v-am promis niste poze cu machiajul realizat cu multe din produsele mentionate in aceasta postare pentru a va face o impresie despre ele (paleta Earth Child, genele false si rujul rosu).








No comments:

Post a Comment