Tuesday, May 6, 2014

Review: Oriflame Eyebrow Kit

Hello loves, 
 Today I'm back with my thoughts on the eyebrow kit from Oriflame. I heard great things about it and I really needed a new help for my sparce eyebrows. I just finished my eyebrow kit from ELF and I liked it but I wanted to try something new. I already knew that I'm not so fond of pencil liners for my eyebrows because I had one from Essence and I didn't like it very much, it just stands there in my makeup case. I am a wax and powder girl when it comes to my brows. Enough with the rambling and let me show you the actual product from Oriflame. 

Astazi m-am intors cu un nou review si de data aceasta va voi impartasi impresiile mele legate de kitul pentru sprancene de la Oriflame. Mi l-am dorit de foarte mult timp, iar cei de la Oriflame nu l-au mai adaugat de ceva timp in catalog, asa ca atunci cand am vazut ca in sfarsit a aparut si era si la reducere, nu m-am putut abtine. Eu l-am cumparat cu aprox. 23 RON. Imi doream foarte mult acest produs pentru ca voiam o schimbare, desi mi-a placut foarte mult kitul pe care l-am avut pana acum de la ELF. Ma gandeam ca poate sunt alte produse mult mai bune decat acesta si ca nu ar trebui sa ma incapatanez sa il folosesc doar pe acela. Deja stiam ca nu ma impac foarte bine cu creioanele pentru sprancene pentru ca am avut unul de le Essence si nu l-am folosit decat de vreo 2-3 ori si nu mi-a placut, sta si acum in cutiuta cu machiaje cumintel :)) Mi-am dat seama ca prefer efectul oferit de ceara si fard pentru umplerea sprancenelor. Cam aceasta este povestea, acum sa trecem la produsul in sine.



 The kit has 2 shades of powder shadows, a light and a dark brown, and a clear wax. I thought that I would love the fact that the wax is clear but I find myself enjoying much better the wax from the ELF kit, which is a dark brown. Also, this kit comes with two small angled eyeshadow brushes but I can't really use them, they aren't exactly the best ... Instead I use my own brushes to apply this product and it works well.

Acest kit are 2 nuante de fard, un maro mai deschis si unul mai inchis. De asemenea, in acest kit veti gasi si o ceara transparenta, pe care ma gandeam ca o sa o indragesc foarte mult. Totusi, mi-am dat seama ca o prefer pe cea de la Elf, care este un maro inchis. Kitul mai are si doua pensulici pentru aplicarea fardului dar eu nu le pot folosi, mi se pare ca refuza sa ia produs pe ele, pur si simplu fardul zboara si din ele pana ajunge pe spranceana, nu stiu cum sa explic altfel ... Prefer sa folosesc pensulele cu care m-am obisnuit.









 This is how my eyebrows look like without any product on the them. / Asa arata sprancenele mele fara produs pe ele.



 And this is how they look like after I filled them in with the Oriflame kit. / Asa arate sprancenele mele umplute cu kitul de la Oriflame.





 In terms of longevity, the product stays on all day without a problem. The shadows aren't powdery at all and I have to say that the shades are exactly what I expected. The one thing I didn't like about the ELF kit was that the shadows had a slight reddish undertone to them. I have very dark eyebrows, I'd say they are quite black and I wanted a very dark brown shadow to fill them in and the Oriflame kit it's lovely in this sense.


Daca vorbim de rezistenta, produsul acesta rezista cu brio toata ziua. Fardurile nu sunt deloc prafoase si sunt foarte pigmentate si trebuie sa recunosc ca nuanta lor este exact cum mi-o doream. Singurul defect al kitului de la ELF era ca fardul avea o culoare de maro-rosiatic si daca nu aveam grija se vedea destul de fals cand il aplicam. Eu am sprancenele foarte inchise la culoare si imi doream un fard maro foarte foarte inchis, iar cel din kitul de la Oriflame este perfect.


Would I repurchase this product? Probably no, I think I like the ELF kit better because of the colored wax.

In concluzie, as recumpara acest produs? Ar fi ideal daca as avea si kitul de la ELF pentru a folosi ceara din el si fardurile din cel de la Oriflame... Probabil ca asa o sa si fac ...


4 comments:

  1. L-am avut si eu si e bun, akm il am pe cel de la elf, dar il folosesc mai rar pt ca mi le pensez si mi le vopsesc la cosmetica♥ pupici

    ReplyDelete
  2. eu nu prea am ce sa le fac ca sunt prea rare.... imi fac implant :)))) te pupppppp <3

    ReplyDelete
  3. si eu il am si imi place,in schimb pensulicile sunt sarmoase :*

    ReplyDelete
  4. nu l-am folosit niciodata pe cel de la elf,insa acesta e preferatul meu momentan!!

    ReplyDelete