Tuesday, September 24, 2013

Goth Makeup using Bold Colors (Gradient Eye-Makeup and Lips)

Hello Ladies,



Today I came up with a very strong and bold makeup: blue eyeshadows and gradient lips for a Goth makeup ,perfect for Halloween, or the same eye-makeup but a different choice of lip color if you decide to wear this makeup for a night out. I played with different lip colors so you could use whichever color combination you prefer if you decide to wear this look and let me know which one is your favoriteeeee!!!

But first things first, I will start with the eye-makeup!



Bună fetelor,

Astăzi am realizat un machiaj foarte puternic și îndrăzneț: am folosit farduri în diferite nuanțe de albastru și verde, iar pentru buze am ales nuanțe în degradé pentru a realiza un machiaj Goth, perfect pentru Halloween. De asemenea, am adaptat machiajul pentru o seară în oraș prin schimbarea culorii buzelor, alegând o nuanță mai naturală. M-am jucat cu diferite culori pentru buze așa că puteți să alegeți ce combinație de culori vă atrage mai mult dacă vă decideți să creați acest machiaj și spuneți-mi care dintre ele vă place cel mai multttt!!!

Să trecem totuși la treabă și vom începe cu machiajul ochilor!



EYE MAKEUP/  MACHIAJUL OCHILOR


1. I placed in the center of my lid a very light blue shadow. For the color to be more vibrant you can prepare before-hand by aplying a white liner on the lid and smudging it with your fingers. By doing so, the shadow will have something to stick to and it will be more visible. 


1. Am așezat în centrul pleoapei o nuanță foarte deschisă de albastru. Aplicați un creion alb pe pleoapă și intindeți-l foarte bine înainte de a aplica albastrul pentru ca acesta să iasă mai bine în evidență. 




2. We will do things a little differently this time, we won't do the typical smokey eye. I used a deep green shadow both in the outer and inner-corner of my eye as shown in the pictures below. After aplying the green, blend it very well.


2. De această dată vom proceda puțin diferit, nu vom realiza un machiaj smokey obișnuit. Am folosit un fard verde pe care l-am aplicat atât în colțul extern al ochiului, cât și în colțul intern așa cum apare în pozele de mai jos. După ce ați așezat culoarea aveți grijă să amestecați foarte bine fardurile între ele.





3. I wanted a very dark look so I added a combination of dark blue and green eyeshadows on top of that green shade we used earlier. Blend the colors up until you achieve a gradient efect. Use a clean blending brush to do this step. Take your time doing this and avoid putting too much dark shadow in the crease because it will be harder to blend. Apply the shadow a little at a time until you are satisfied with its intensity.


3. Am folosit o combinație de fard albastru și verde închis pe care le-am aplicat peste nuanța de verde folosită mai devreme. Amestecați foarte bine culorile folosit o pensulă pufoasă curată. Nu vă grăbiți la acest pas, nu puneți prea mult fard în pliu pentru că o să vă fie foarte greu să îl amestecați. Aplicați fardul albastru puțin câte puțin, până sunteți mulțumite de intensitatea lui. 




4. This step is optional. If you feel that the colors aren't as vibrant as they should be, reapply them. I wanted the light blue to really stand out so I applied a white shadow on top of it and I felt like the green wasn't very visible after all the blending so I reapllied it.


4. Acest pas este opțional. Dacă simțiți că unele culori și-au pierdut din intensitate, aplicați-le din nou. Eu vroiam ca albastrul deschis să iasă foarte bine în evidență așa că am aplicat un fard alb peste el, iar verdele își pierduse din intensitate așa că l-am aplicat iar.




5. I used the same white shadow to highlight the browbone and the inner eye-corner.


5. Am folosit același fard alb pentru a ilumina arcada și colțul intern al ochiului.




6. Lastly, I lined my eyes with a black liquid eyeliner, I used a pair of false lashes from ELF (the dramatic ones) and I used a turquoise shadow on the lower lashline. 


6. Mi-am conturat ochii cu un tuș negru, am folosit gene false de la ELF (aspect dramatic) și am folosit un fard turcoaz pe ploapa inferioară. 


Our eye-makeup is done!!!! 


Și machiajul ochilor este gata!!!!











LET'S MOVE ON TO LIPSSSSSSS!!!!! 

SĂ TRECEM LA BUZEEEEE!!!!!!!!



1. PINK GRADIENT



 It is very easy to achieve a gradient lip color, I simply used a berry lipstick and a blue eyeshadow on the edges to cast a shadow on my lips, giving the impression of gradient lips. I used the same technique for the other 2 lip-combo, I only played with different colors. I used eyeshadows for this because I don't have lipsticks that dark but if you have a black or dark purple lipstick feel free to use it. It is even better if you only use lipsticks because the eyeshadow tends to dry out your lips after some time. Here are some photos with the pink lips.

Este foarte simplu să realizați o nuanță de ruj în degradé. Eu am folosit un ruj roz-închis și un fard albastru pe marginea buzelor pentru a realiza un efect de umbră. Aceeași tehnică am folosit-o și pentru celelalte 2 variante, doar că m-am jucat cu diferite culori. Am folosit farduri pentru că nu aveam nuanțe de ruj în culori atât de închise, dar dacă voi aveți prin casă ruj negru sau mov închis sau alte culori pe care le-am folosit eu, vă sfătuiesc să le folosiți deoarece fardul usucă puțin buzele după o perioadă. Acestea sunt pozele cu buzele roz în degradé.





2. RED GRADIENT



Same steps, different lipstick.

Aceiași pași, ruj diferit.





3. YELLOW GRADIENT



For this lip-color I used concealer all over the lips and I applied yellow and orange shadows on top of it. This is the last Halloween inspired lip-combo.


Pentru această nuanță am folosit anticearcăn în loc de ruj, peste care am aplicat fard galben și portocaliu. Acesta este ultimul din seria opțiunilor pentru Halloween.





4. Pinky-nude lips

The last option is for the girls out there who will rock this look on a night out and want to wear a more natural lip with such dark colors on the eyes. Of course you could use any of the ones above if you feel comfortable doing so (personally I would use either one of the pink or red gradient if I feel extra-fancy one night). 


Ultima opțiune este pentru fetele care vor să iasă în oraș cu acest machiaj și optează pentru un ruj mai puțin strident. Bineînțeles că puteți să folosiți orice opțiune de mai sus dacă vă simțiți confortabil purtând culori atât de aprinse (eu aș folosi oricare dintre degrade-ul roz sau roșu dacă vreau să ies în evidență într-o seară).





OUR HALLOWEEN/ NIGHT OUT MAKEUP IS DONE. I HOPE YOU ENJOYED IT AND LET ME KNOW WHICH ONE YOU LIKE BEST!!! KISSES FOR MY GIRLS 


Machiajul nostru de Halloween/ Ieșit în oraș este gata. Sper că v-a plăcut ideea mea și mi-ar placea să știu care look v-a plăcut mai mult!!! PUPICIIIII

No comments:

Post a Comment