Tuesday, January 28, 2014

MY MAKEUP FOR A WEEK (7 different makeup looks)



Hello babes,

Long time no see!! I hope you missed me :)) Today I'm back with something different, I hope you'll like my idea. I thought that it would be fun to show you what makeup looks I wear throughout a whole week. Let me know which one you like the most and let's start with Monday's makeup look !!

Buna fetelor,

Nu am mai postat de ceva timp, sper ca v-a fost dor de mine :)) Astazi m-am intors cu ceva diferit, cel putin pe blogul meu, nu stiu daca s-au mai gandit si alte fete la asta si sper sa va placa ideea mea. M-am gandit ca ar fi distractiv sa va arat ce machiaj port eu in fiecare zi, timp de o saptamana. Sa imi spuneti care machiaj va place mai mult si hai sa incepe cu machiajul pe care l-am purtat luni!!


Monday/ Luni



I was pretty well-behaved that day, I only wore some mascara, foundation, bronzer and a pinky-nude lipgloss. Nothing special, I was going to school that day.

Am fost destul de cumintica in acea zi, m-am dat doar cu rimel, fond de ten, bronzer si un luciu roz deschis. Nimic special pentru ca ma duceam la facultate in ziua aceea.




Tuesday/ Marti


Neutrals for Tuesday: Neutral eyes, nude lips. 

Culori pamantii pentru marti: machiaj smokey in nuante de maro si auriu si buze nude.


 




Wednesday/ Miercuri 


Pin-up look, dramatic winged eyeliner and red lips for that day. 

Miercuri am pus accent pe ochi, conturandu-i foarte intens cu tus negru, iar pentru buze am ales un rosu intens.









Thursday/ Joi


I wore this makeup look in this video http://www.youtube.com/watch?v=9Fx4zXa_n1c , I tried to create it in 5 minutes but I failedddddd. 

Am purtat acest machiaj in videoclipul acesta http://www.youtube.com/watch?v=9Fx4zXa_n1c , am incercat sa il realizez in 5 minute dar nu mi-a iesit :(




Friday/ Vineri

Friday I went to a Birthday Party and I wore a cut-crease eye makeup, false eyelashes and a wine colored lipstick.

Vineri am fost la o zi de nastere si am purtat un machiaj destul de dramatic, gene false si un ruj visiniu.






Saturday/ Sambata


On Saturday I wore a softer version of Friday's makeup, without the false eyelashes and the deep lipstick. 

Sambata am purtat o varianta mai purtabila a machiajului de vineri, renuntand la gene false si la rujul inchis la culoare.






Sunday/ Duminica


I ended my week with a soft, purple and pink eye makeup. 

In ultima zi a saptamanii am purtat un machiaj in nuante de mov si roz.






That's all loves, let me know if  you like these kinds of posts. LOVE YAAA!!!

Cam atat fetelor, spuneti-mi daca va plac postarile de genul acesta. V-am pupatttt!!

4 comments:

  1. Toate sunt superbe , cel mai mult imi place ultimul ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. I really love what you do, you're so gorgeous. Xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love it when I hear back from you guys :D kissessssssssssss <3

      Delete